Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn pda in mijn netwerk ?????

  • A.Gallardo

    Halo allemaal

    wie kan mijn helpen met het volgende:

    ik wil mijn pda met win2003 verbinden met mijn computer via een Bluetooth dongle en dat lukt nog wel maar nu wil ik mijn internet verbinding op de pc delen om ook op mijn pda te interneten is dat mogelijk of niet en wat heb ik nodig aan software en wie weet hoe dat moet

    ik vraag wel veel eigenlijk of is dat zo gedaan ???

    groetjes en bedankt

    Fons

  • Klaas van Doorn

    Beste

    Ik denk dat het een instellingen kwestie is. Normaal moet je pda ook zonder Bluetooth een verbinding kunnen opzetten. Dus extra software heb je niet nodig

  • A.Gallardo

    Hoi Klaas

    bedankt voor je reactie maar ja de bedoeling is om een verbinding te krijgen met bluetooth omdraadloos met mijn pda te internetten en het zal inderdaad een instelling zijn maar het zijn er zoveel om in te stellen

    dus als je nog ideen heb hou ik me aanbevolen

    grts Fons

  • Oscar

    Ik internet op mijn PDA met bluetooth in combi met mijn nokia i.p.v. een verbinding met mijn PC (dat begrijp ik uit je eerdere stuk). Mocht bluetooth niet worden ondersteund door je gsm kan je altijd nog infrarood proberen (is me ook gelukt)

    Daarbij heb ik een account aangemaakt bij TMFWEB en de instellingen overgenomen.

  • frans

    Met BT op je pda en een desktop computer lukt dit. Zet de desktop aan. Met een kabel internet verbing hoef je niets te doen anders op internet inbellen. Vervolgens de pda BT starten en middels activesync ‘sluit’je de pda op de desktop. Start op de pda de internet explorer op en je kan internetten.

    Je hebt dus geen extra software nodig.

    suc6