Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

syncroleseren

  • Matondo jansen

    wat en hoe werkt sync

  • Oscar

    Ik neem aan dat je Microsoft Activesync bedoeld. Het idee is dat je daarmee je PDA kan koppelen aan je PC. Daarmee ben je instaat files van en naar je PDA over te zetten. Dit programma vertaalt het zodanig dat je PDA het kan lezen/gebruiken en vice versa. Files die je normaal met bijvoorbeeld Word of Excel gebruikt zouden anders te groot zijn.

    Tevens stelt het je instaat je outlook/schedule van je PC te synchroniseren met je PDA. Dat hoeft niet!

    Ik heb het geinstalleerd op mijn werk, waarmee alles moet wrden gesynchroniseerd en thuis op mij prive PC waar ik alleen files wil overzetten. In het laatste geval log krijg ik dan in als “guest”. Deze vraag krijg ik dan als ik de plug onder in mijn PDA stop.

    Ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven hoe je e.e.a. moet opzetten ant dat is reeds een hlf jaar geleden gedaan. Volg gewoon de instructies bij het installeren van Activesync en het wijst zich vanzelf.