Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

excel-file converteren naar excel-file voor pocket-pc?

  • Jan

    Weet iemand of het mogelijk is om een excel-file voor een normale pc weer te geven op je pocket-pc? Moet deze file dan eerst omgezet worden of als een andere file-soort opgeslagen worden?

    Het gaat hierbij om een HP H-2210 Pocket-PC.

  • Myckel

    zou dat niet automatisch gaan? probeer de file bijv naar je sd-kaart te slepen… als het niet lukt wis je het toch weer.

  • Jan

    Heb ik geprobeerd. Ik krijg de file wel op de SD-card, maar als ik deze wil openen gebeurt er niks. En ik weet niet waarom.

  • Oscar

    Hoi,

    Microsoft Activesync converteert naar mijn weten het zodanig dat Excel voor Pocket PC's het moet kunnen lezen. heb je er misschien rare dingen ingezet?

    Idem voor powrpoint files en word files. De laatse twee formaten leveren bij mij nauwelijks problemen op dus ik verwacht het zelfde bij Excel. Probeer eens een simpel word file, gemaakt op je PC over te zetten naar je PDA en dan te openen.

    Als dat niet lukt is er inderdaad iets raars aan de hand.

    Gr. Oscar

  • Simon Visser

    Op http://www.cerience.com/index.htm kan je het programma RepliGo downloaden (trail). Dit converteert alle officeprogramma zo, dat het scrolbaar en dus leesbaar is op de PDA.

    Het proberen waard!