Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

update hp ipaq 4150 naar mobile5

  • Henri

    hoi beste pda medegebruikers ik ben op zoek naar een upgrade van mobile 3 naar 5 of een ander programma dat ervoor zorgd dat wanneer de batterij leeg is er geen data verloren gaat.

    volgens Hp kan dit niet maar jullie weten beter.

  • Wiren

    Heb je geen “Ipaq Backup” bij je programs staan?

    (Ben niet bekend met de functies in Mobile 3..)

    Daarmee maak ik altijd een backup naar mijn sd-kaart.

    Ik heb Windows CE 2003. Ik snap eigenlijk niet

  • Henri

    Hoi alvast bedankt om te antwoorden.

    Het gaat er mij om als de accu leeg is ik ook steeds de programma's moet terug zetten.

    Backupen doe ik d.m.v syncroniseren en zodoende kan ik dan altijd mijn data terug halen, maar als je ergens bent met de accu leeg en geen pc bij de hand en toch je adresboek nodig hebt dan is dat nogal eens lastig.(Ok beter opletten.)

    En dat gebeurd me nogal een weet je.

    Groet Henri

  • Wiren

    Dag Henri,

    Ik begrijp je probleem maar ik bedoelde het programma “Ipaq Backup” wat op je Ipaq kan staan.

    Of je die niet bij je Programs hebt staan.

    Synchroniseren kan je uiteraard doen maar daarmee haal je alleen maar je contactpersonen etc. terug.

    En met het “Ipaq Backup” haal je al je geïnstalleerde programma's zoals TomTom en al je instellingen terug incl. je adresboek.

    Als je dan een backup via “Ipaq Backup” wegschrijft naar je SD of CF kaart dan heb je geen pc meer nodig, slechts een oplaadpunt voor je lege accu.

    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.

  • Henri

    Hoi Wiren ik heb eens gezocht en ga vanavond aan de slag.

    Jij weet nogal het een en het ander ik heb op mijn tomtom de flitspalen gezet en dit werkt mooi ! maar is er ook zoiets dergelijks voor een blaupunkt navigatie met tele atlas software?

    In ieder geval hartelijk dank en ik lees graag je reaktie's leuk goed en vaak heftig stop hier niet mee.

    Henri

  • Wiren

    Ik ben niet bekend met dit systeem maar als het vanaf een cd wordt gelezen dan lijkt mij dit niet mogelijk.

    Immers de flitspalen moeten dan op die cd staan.

    En updaten zal dan ook niet gaan.

  • OPA

    PDA HP iPAQ 4150 geupdate naar 1.10. Resultaat een blauw schermpje met WindowsMobile…Tap the screen to set up your Pocket PC. Is gebeurt. Krijg dan align screen met het kruisje (+) enz. maar verder gaat het niet. Contact met de PC doet het wel.

    Graag een hint hoe ik verder kan.

  • Frans Henderson

    ik heb een ipaq 4150 en die draait op 4.2.00 Windows Mobile

    Ik heb wat problemen met netwerk verbindigen dus kreeg ik de suggestie dat na 7 jaar er wellicht een upgrade is. Ik begrijp dat W mobile 6 niet geleverd kan worden.

    Dus welke nieuwste versie kan ik waar downloaden en installeren?

  • Ruudje

    Frans Henderson Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb een ipaq 4150 en die draait op 4.2.00 Windows Mobile

    > Ik heb wat problemen met netwerk verbindigen dus kreeg ik de suggestie dat na 7 jaar er wellicht een upgrade is.

    > Ik begrijp dat WM 6.0 niet geleverd kan worden.

    > Dus welke nieuwste versie kan ik waar downloaden en installeren?

    If you see Version 3.0.0, it is Pocket PC 2000 (also called Pocket PC)

    If you see Version 3.0.1xxxx, it is Pocket PC 2002

    If you see Version 4.20.xxxx, it is Pocket PC 2003

    If you see Version 4.21.xxxx, it is Pocket PC 2003 Second Edition