Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TT6 problemen na update naar WM5 met hx 4700

  • K van Laanen

    Hoi, ik heb mijn ipaq hx4700 geupdate naar mobile 5 maar als ik TT6 installeer krijg ik geen geluid meer en een rare melding betreffende de bluetooth radio en niet genoeg geheugen. Heeft iemand anders hier ervaring mee?

  • Wiren

    Installeer TT op een SD/CF kaart met voldoende geheugenruimte over.

    http://www.tomtom.com/support/product.php?ID=1401&Language=5&query=compatibel&FID=6443

  • K van Laanen

    Hallo Wiren,

    Dit heb ik gedaan maar helaas hetzelfde probleem. Op de support pagina van TT

    is geen oplossing voor handen. Ik ga nu maar weer terug naar 2003 want TT geeft geen problemen met die OS en zoek dan rustig verder naar een oplossing. Bedankt voor de moeite.

    Kim

  • Le Blanc

    Ik zit met het zelfde probleem en krijg ook geen geluid meer uit de Pda (heeft het wel gedaan.

    Maar ja wat nu, en hoe kan ik de update 5.0 ongedaan maken en op nieuw met 2003 CE gaan werken zonder problemen want ik ben een beetje huiverig.

    Groeten

  • K van Laanen

    Ik ben er inmiddels achter dat TomTom, 2 dll's files verandert als hij geinstalleerd wordt. Door deze weer terug te veranderen krijg je alsnog je geluid terug en kun je gewoon op WM 5 draaien. Ik laat nog iets van me horen welke files het ook alweer waren.

    Groeten

  • S Warmenhoven

    Goedemorgen,

    Ik had TT6 geinstalleerd met in eerste instantie geen geluid meer.

    Nu TT7 geinstalleerd in het eigen geheugen van de pocket pc.

    De kaarten op de 2G SD kaart geinstalleerd.

    Wederom geen geluid uit de handheld.

    Wie weet er welke files er veranderd of verwijderd moeten worden als ze overschreven worden?

    Groet,

    Sjaak