Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

outlook 2007 en active sync

  • Frank

    Mijn pda wil niet synchroniseren met outlook 2007.

    De ipaq 3900 doet het wel goed op de oude pc met windows xp, outlook 2003, en active sync 3.8.

    Op de nieuwe pc staat windows xp media center, outlook 2007 en active sync 4.5

    Garde reset van de pda wil niet helpen, de oude versie van active synx 3.8 geinstalleerd, geeft hetzelfde probleem.

    Firewall staat uit.

    Wie weet er nog een mogelijke oplossing ?

    Zou het de active sync versie op de pda kunnen zijn ?

  • Sergentmajeur

    Hmmmmmmmm……………….

    ik herken dit probleem!

    Alles sychroniseerd, behalve OUTLOOK.

    Help ons, aub

  • Bart

    Dit probleem heb ik ook op mijn Mio. Outlook 2007 veroorzaakt volgens mij het probleem. Sinds ik Office 2007 heb geinstalleerd werkt het niet meer. Welke software versie staat op je pocket pc? Ik heb nog Pocket pc 4.20.0 . Volgens mijn gegevens moet je draaien onder Windows mobile 5.0 of hoger.

    Is dit ergens te downloaden? Het zou de oplossing moeten zijn….

    grt

    Bart

  • Frank

    Hey mannen,

    ik had hetzelfde probleem met Vista, Outlook 2007 en PDA met versie CE 4.20.

    Met het nieuwe “synchronisatiecentrum” dat nu standaard bij Vista zit, werd PDA voor syncro niet herkend.

    Activesync kon niet meer worden geïnstalleerd op vista,

    uiteindelijk wel Microsoft Mobile apparaatcentrum 6.1 voor vista geïnstalleerd: werkte binnen de 2 sec.

    weet niet of dit ook beschikbaar is voor XP

    Groeten

    Frank

  • Frank S

    Het probleem zit inderdaad in Activesync. Er is een versie 4.5 met hotfix beschikbaar op internet. Bij mij zijn alle problemen verleden tijd.

  • E.T.

    Mijn PDA (ASUS) heeft drivers. Na installatie van die drivers werkt de synchronisatie goed (onder vista). Onder Xp en activesync 4.5 had ik geen drivers nodig.

  • Wilko Janssen

    Hoi E.T.,

    Ik heb sinds Vista ook synchronisatieprobelemen problemen met mijn ASUS MyPal A632N. Kan je mij de drivers mailen? B.v.d.

    Gr.

    WilkoE.T. schreef:

    >

    > Mijn PDA (ASUS) heeft drivers. Na installatie van die drivers

    > werkt de synchronisatie goed (onder vista). Onder Xp en

    > activesync 4.5 had ik geen drivers nodig.

  • Eric

    Ik heb een iPAQ rz 1710 en kan wel connectie maken met het toestel maar niet synchroniseren met mijn outlook 2007.

    Ik zou dit zeker moeten kunnen doen via mijn usb poort, ik heb onder tussen Microsoft Mobile apparaatcentrum 6.1 geinstalleerd en kan sinds deze instaletie wel connectie leggen met de PDA maar nog steeds niet synchroniseren.

    Kan er iemand mij helpen?

  • Dennis

    Ik heb ook een probleem met het ActiveSync 4.5 en Outlook 2007. Ik gebruik een Qtec S200 met WM5.

    Alles kon ik goed synchroniseren met Outlook 2003. Echter sinds ik met Office 2007 werk, verloopt de synchronisatie niet goed. de agenda klopt wel, maar met name de e-mail en contactpersonen levert problemen op. Ik heb zo'n beetje alles wel geprobeerd: een nieuw partner schap ingesteld, pda een harde reset gegeven, active sync 4.5 opnieuw geïnstalleerd, een oudere versie geprobeerd, update naar Office 2007 Mobile op de pda gezet… Maar niets helpt.

    Van de 25 e-mails staan er slechts 5 in mijn pda, en hij slaat ook een paar contractpersonen over. Op internet kan ik geen hotfix of update vinden waarover wordt gesproken. Het gekke is gewoon dat het de eerste anderhalve maand perfect samenwerkte met Outlook 2007 en active sync 4.5, en nu ineens niet meer. voor mij een raadsel!

    Wie helpt mij uit de puree??

  • Renate

    Hallo,

    Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Heb al alle tips geprobeerd op dit forum (Windows Mobile Update, deïnstalleren, opnieuw installeren) en ook die van het forum op pdatotaal. Heb Outlook ook op mijn laptop staan en dat is geen probleem, maar mijn laptop is niet gesynchroniseerd met mijn pc, dus dan werkt het nog niet. Heeft er al iemand een oplossing?

    Groeten,

    Renate